Isn't it Iconic? Don't you think? A little ... too Iconic? No we really don't think.

Het traject van Iconic

Concept
Campagnebeelden
Copywriting
Webshop
Fotografie
On- en offline advertising
POS-materiaal

Een crossmediale campagne met meetbare opbrengst? Meezitter.

Iconic is een tweejaarlijkse Promo pop-up webshop van één van de grootste designzaken van België en het ultieme voorbeeld van een doeltreffende crossmediale advertentiecampagne met meetbare Return on Investment.

De doordacht geadverteerde Iconic webshop verkoopt dagelijks één must-have aan topprijs. 15 dagen, 15 design deals. Beslissingstijd? 24 uur.
Voor de vierde editie hebben we iconische figuren gecombineerd met iconische ontwerpen. Imagine heel goede casting, styling, hair en make-up én fotografie, dan zit ‘t best snor. Soup’r blij met het surreal resultaat. 

Ga rustig zitten en laat uw licht schijnen over de designversie van John Lennon, Salvador Dali, Andy Warhol, Frida Kahlo en Jimi Hendrix.