Campagne in de Gentse binnenstad die veel stof doet opwaaien.

Het traject van Travak

Concept
Naamontwikkeling
Logo
Huisstijl
Lanceringscampagne
Copywriting
Evenementen
Advertising
Fotografie
Print
POS-materiaal

Creatief parcours doorheen de werfzone

Hoe lok je koopdriftig volk naar stoffig niemandsland waar handelaars met de handen in het haar zitten? Als antwoord op deze briefing van Stad Gent ontwikkelde Canada TRAVAK, een shop-up zone in de Brabantdam én een wervend merk dat een upgrade van de shopbeleving garandeert.

Op de Bravoko-as verschene eigenzinnige extra’s die enkel en alleen ‘op poppen’ omdat er een werf is neergestreken. De werken doen dus niet alleen letterlijk, maar ook figuurlijk stof opwaaien. Kort samengevat, biedt de werf ruimte aan ondernemende durvers, in de vorm van een expocontainer met zicht op de Krook, een klassieke tram met podiuminvulling en de inkleding van leegstaande vitrines. Een selectie van talentvolle creatieve of ambachtelijke projecten wordt er in de kijker gezet.

Als TRAVAK neerstrijkt, ontstaat er dus een tijdelijke stofwisseling tussen de lokale handelaars en verschillende getalenteerde creatievelingen en ondernemers. Werken doen als het ware werken. Werven werven. ‘TRAVAK’, afkomstig van travakken, is een concept dat perfect mobiel is en geïntegreerd kan worden in andere stadswerven.